.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور مجوز دندانپزشکی برای دانشگاه آزاد ساری
صدور مجوز دندانپزشکی برای دانشگاه آزاد ساری

 شمال نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: صدور مجوز دندانپزشکی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری قابل انجام است.

 به گزارش شمال نیوز، دکتر جان بابایی در حاشیه بازدید از دانشکده علوم پزشکی و آزمایشگاههای پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری امکانات موجود در این واحد دانشگاهی را کافی و بسیار مناسب عنوان کرد و گفت: دانشکده پزشکی این واحد دانشگاهی استانداردهای لازم را داراست.

وی در مورد پذیرش دانشجوی رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: تحقق این امر دور از دسترس نبوده و با توجه به امکانات بسیار خوبی که در این واحد وجود دارد مشکلی برای این موضوع نخواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران عنوان تحصیل دانشجویان در رشته دندانپزشکی در دو مرحله قبل و بعد از کلینیک است که در حال حاضر کلیه امکانات برای پذیرش دانشجوی دندانپزشکی تا کلینیک در این واحد فراهم است.

وی در پایان امکانات کلینیک تخصصی دندانپزشکی را جزو نیازهای این رشته عنوان کرد و افزود: با توجه به امکاناتی که در شهر ساری وجود دارد برای این موضوع هم مشکلی نخواهد بود.

گفتنی است دکتر شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و دکتر نیازآذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و دبیر هیات امنای استان مازندران این در بازدید حضور داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.